Välkommen till Västertorpstandläkaren, där ditt leende är vår främsta prioritet!
Med lång erfarenhet och engagemang strävar vi efter att erbjuda högkvalitativ tandvård i en trygg och professionell miljö. Vår dedikerade personal anpassar behandlingen för att möta dina unika behov och skapa en bekväm och positiv tandvårdserfarenhet. Hos oss är du inte bara en patient, utan en värdefull del av vår tandvårdsfamilj. Välkommen till en plats där din tandhälsa är i centrum!
UTMÄRKT Baserat på 135 recensioner Publicerat på Sven MellbergTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Bästa tandklinik man kan tänka sig.Alltid trevligt bemötande,dom är proffsiga och lyhörda. Kan verkligen rekommendera dom.❤️Publicerat på Nataly ParfjonovaTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Tandborttagning gick bra, tack !Publicerat på Fred OjeiTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Jag har alltid blivit mycket väl bemött och är mycket nöjd med den behandling jag fått. Rekommenderar starkt!Publicerat på Anne ZetterströmTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Riktigt bra tandläkarmottagning, proffsigt team som dessutom är trevliga och tillmötesgående.Publicerat på Erik ErikssonTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. FAMILJEKÄNSLA🥰!Jo,helt perfekt och proffsigt👌!Trevligt bemötande,Längtar dit!E&E🧌🐴🧟Publicerat på viktorija barkauskieneTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Jag är verkligen väldigt nöjd med Västertorps tandläkare! De är otroligt noggranna både vid undersökningar och lagningar, och deras hygienrutiner är utmärkta. Jag har testat många kliniker, både inom och utanför tullarna, både privata och Folktandvården, men ingen har varit så skicklig och professionell som Västertorpstandläkare.Publicerat på Ingalill RagertTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Bästa tandläkarmottagningen ! med kunnig och trevlig personal både tandläkare och sköterskor 😊 min tandläkarrädsla har t o.m gått över !









